2012-08-06 00007

Veteran Child

Veteran Child – postać występująca w Saints Row 2 i Saints Row IV. Młody chłopak ze Stilwater . Należy do gangu Synów Samedi, jest najbardziej wpływowym człowiekiem w gangu, poza Generałem i Panem Słoneczkiem. Nosi zieloną koszulkę, długie, luźne spodnie i japonki. Ma dredy częściowo zakryte przez kolorowy beret. Nosi też duże, okrągłe, zielone okulary. Pracuje jako DJ stacji GenX 89.0.

Saints Row 2Edytuj

Kiedy go poznajemy jest szefem farmy marihuany. Sprawia wrażenie wyluzowanego, lecz nie podoba mu się to, że Generał każe mu zabić swoją byłą dziewczynę – Shaundi. Ostatecznie się zgadza. Włamuje się do kryjówki Świętych i porywa Shaundi. Protagonista dostaje telefon o tym, że jeśli chce zobaczyć Shaundi. ma się udać do klubu Ptaki. Protagonista orientuje się, że to pułapka. Zabija wszystkich Samedi, dostaje telefon od Pierce'a, który mówi mu, że Child znajduje się w klubie On Track. Protagonista dzwoni do Veterana, który dostaje do wiadomości, że bohater po niego jedzie. Child się przestraszył. Protagonista zabija Samedi i Veterana Childa, ratując tym Shaundi.

Saints Row IVEdytuj

Child

Veteran Child, tym razem jako Dziecko po Przejściach występuje w misji, w której ratujemy Shaundi. W prawdziwym świecie Child wciąż nie żyje, jest tylko kodem w symulacji. Powtarzamy misję Veteran Child z Saints Row 2. Musimy uratować Shaundi (która wygląda jak ta z Saints Row 2) z rąk Veterana. Tym razem nie dostajemy granatów błyskowych, lecz paralizator. Tym razem zabicie go jest o wiele łatwiejsze. Child używa słabszej broni, w dodatku nie atakują nas Samedi. Po tym pojawi się jeszcze jeden Veteran Child. Po zabiciu go zduplikuje się on. Wraz z zabiciem Childa powstanie jeszcze jeden. Po tym Kinzie zostawi nam broń, którą będziemy mogli zabić Veteranów, bez obawy o to, że powstanie ich więcej. Zabicie ich oznacza koniec misji.

Następnie Child pojawia się w misji Lojalności u Shaundi. Mamy za zadanie zabić Childa po raz trzeci, wcześniej znajdując narkotyk od dilera Samedi. Po przybycie na miejsce koncertu, musimy zabić maskotki. Następnie spadnie deszcz Veteranów. Mamy za zadanie ich zabić. Niektórzy z nich mają tarczę, więc potrzebne będzie ich zamrożenie Wybuchem. Po tym, gdy mamy uderzyć Childa, po raz kolejny się on duplikuje, po czym przystawia broń do głów Shaundi. Każda z nich kradnie broń członkowi Synów Samedi i strzela do Childa będącego po swojej drugiej stronie. Po tym kończymy misję, a Child zostaje naszym ziomalem.