Moce Pasywne:Edytuj

Supersprint - Możesz biegać szybciej niż samochody. 

Superskok - Możesz skakać bardzo wysoko. (Później także szybować.) 

Śmierć z Góry - Po wyskoczeniu w niebo, uderzasz w ziemię by wykonać atak. 

Pole Siłowe - Podczas szarżowania wytwarzasz tarczę, która blokuje pociski. 

Moce Aktywne: Edytuj

Wybuch - Możesz strzelać do wrogów za pomocą wybuchu.

Telekineza - Możesz poruszać przedmioty, ludzi i pojazdy za pomocą myśli.

Tupnięcie - Tupiesz w ziemię, a to odpycha wszystkich przeciwników blisko Ciebie.

Wzmocnienie - Możesz naładować swoje ciało, i bronić się Energią.

Elementy Mocy Aktywnych: Edytuj

Wybuch:

  • Kontrola Umysłów - Wytwarzasz wokół siebie ogromny przypływ danych, który wywołuje u wrogów usterkę i sprawia, że walczą po twojej stronie.
  • Lód - Zamrażasz swoich wrogów.
  • Ogień - Podpalasz swoich wrogów.
  • Eksplozja (Wymagane DLC!!) - "Rzucasz" wybuch w Ziemię, po czym wszyscy którzy byli koło Ciebie wybuchają, a potem następni i następni.
  • Bling (Wymagane DLC!!) - Wytwarzasz potężny wybuch, za pomocą pieniędzy.

Telekineza:

  • Kradzież Życia - Wykradasz życie swojej ofiary, które potem idzie do Ciebie.
  • Piorun - Wszystko co podniesiesz zamienia się w piorun kulisty.
  • Siła - Można rzucać przeciwnikami za pomocą umysłu dwa razy mocniej.
  • Eksplozja (Wymagane DLC!!) - Gdy podniesiesz jakiś przedmiot, "zamienia się on w bombę."
  • Bling (Wymagane DLC!!) - Zabijasz swoich przeciwników, jednocześnie kradnąc im całą gotówkę.

Tupnięcie:

  • Grawitacja - Unosisz swoich wrogów w powietrze, i zamykasz ich w polu zastoju.
  • Skała - Większa siła tupnięcia.
  • Zmniejszenie - Zmniejsza twoich przeciwników.
  • Eksplozja (Wymagane DLC!!) - Tupnięcie powoduje eksplozje.
  • Bling (Wymagane DLC!!) - Z nieba spadają pieniądze.

Wzmocnienie:

  • Ogień - Otaczasz siebie i swoje naboje ogniem, który podpala twoich przeciwników.
  • Piorun - Ładujesz siebie i swoje naboje piorunem, który skacze z jednego na drugiego wroga po kolei ich zabijając.
  • Zamrażanie - Obniżasz temperaturę swoją i swoich nabojów - które zamrażają twoich przeciwników.
  • Eksplozja (Wymagane DLC!!) - Gdy przechodzisz koło wrogów - wybuchają.
  • Bling (Wymagane DLC!!) - Zabijasz przeciwników za pomocą "Dłoni Midasa" z których leci więcej gotówki.