FANDOM

LądoweEdytuj

Pojazdy lądowe ssą pałę, ale skoro to jedyna kategoria w tym artykule, nieco się wypowiem. Otóż pojazdy lądowe w grze Święci wiosłują 2 są zerżnięte z gry Święci wiosłują 1 i lekko przeteksturowane dla niepoznaki tak, by nikt się nie skapnął, że tak naprawdę to jedno i to samo. Oto najbardziej oryginalny pojazd w tej grze.

Dwuśladowe (aka Steve Jaros by tego lepiej nie napisał)Edytuj

  • Five-O (Radiowóz) - najwspanialszy pojazd w całej serii. Gdyby istniał w rzeczywistości, całowałbym mu koła i palił razem z nim benzynę, taki jest on zajebisty. To jest wręcz obraza, że takim niesamowitym autkiem popylają POLICJANCI (tfu!). Ciekawe, ile czekolady z donutów leży tam wgnieconej przez nich w siedzenia, gdy byli zbyt leniwi, by posprzątać. To jest CHAMSTWO, że nie dbają oni o ten niebiański pojazd, spójrzcie no tylko! Ta karoseria, to zawieszenie, ten BLASK PRZY ZACHODZIE SŁOŃCA! Nie wierzę, że ktoś o zdrowych zmysłach w Volition pomysłał, że dobrym pomysłem byłoby przydzielić tego pogromcę Forda Mustanga zwykłym ulicznym psom, moim skromnym zdaniem jest to obraza i zbezczeszczenie całego rynku motoryzacji. Dziękuję, dobranoc.