780289-maero large

Maero

Maero – postać występująca w Saints Row 2 i Saints Row IV. Szef Bractwa, czyli jednego z gangów działającego na terenie Stilwater. Jest wielki, umięśniony i bardzo wytatuowany. Nosi czerwoną koszulę i długie, brązowe spodnie. Jeździ Monster Truckiem i ma dziewczynę, Jessikę.

Saints Row 2Edytuj

Początkowo nasz protagonista proponuje mu współprace lecz Maero zaproponował nieuczciwą stawkę, a nasz bohater jej nie przyjął. Gdy Maero rozpętał wojnę ze Świętymi oszpecono go poprzez dodanie do farby tatuażysty, szkodliwych chemikaliów. Od tego czasu Maero ma blizne po oparzeniach na lewej części twarzy. Maero ginie po postrzale w głowę, po tym jak wyczołgał się z monster trucka zniszczonego przez protagonistę.

Saints Row IVEdytuj

Maeroziomalemsr4

Maero ziomalem w Saints Row IV

W Saints Row IV, podczas misji dla Pierce'a, Bractwo, mamy za zadanie pojechać do doków i zniszczyć monster trucki Bractwa. Po tym mamy za zadanie pojechać do Burns Hill, gdzie w opuszczonej elektrowni musimy znaleźć materiały radioaktywne. Wszystko to pod ostrzałem Bractwa. Po tym mamy za zadanie śledzić auto gangu, które w końcu dojedzie do lotniska. Następnie naszym zadaniem jest pokonanie Maero. Znowu. Jednak plan Maero się nie powiódł, a szef Bractwa zginął jeszcze raz. Po tym, Maero został odtworzony jeszcze raz, tym razem jako sojusznik, gdyż zostaje on naszym ziomalem po tej misji.

CiekawostkiEdytuj

  • W Saints Row: The Third można ustawić protagoniście "fryzurę Maero".
  • Maero w tradycji Māori oznacza dzikiego, brutalnego mężczyznę z długimi włosami.