FANDOM

Licznik Geigera - broń występująca w Saints Row 2.

Weap melee geiger

OpisEdytuj

Licznik Geigera jest dostępny w misji Nie marnuje, to nie brakuje w celu łatwiejszego odszukania toksycznych odpadów.

ZdobycieEdytuj

1. Rozpocznij misję Nie marnuje, to nie brakuje.

2. Idź do wyznaczonego celu i kup Licznik Geigera.

3. Wejdź do menu sklepu z bronią i przełącz na swój skład broni.

4. Wybierz inną broń do walki wręcz.

5. Licznik Geigera zostanie dodany do twojego składu broni. Wówczas możesz anulować misję albo ją ukończyć wybierając z powrotem Licznik Geigera.

Alternatywnie możesz zamienić Licznik Geigera z bronią do walki wręcz upuszczoną na ziemię. To również zapisze go w twoim składzie.

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo, że licznik zajmuje ekwipunek z bronią gracza, nie jest możliwe użycie go jako broni. Zamachnięcie się też jest niemożliwe.
  • W przeciwieństwie do innych broni do walki wręcz, Licznik Geigera może zostać wyciągnięty podczas trzymania żywej tarczy. W tym przypadku animacja egzekucji jest taka sama jak dla Pięści (skręcenie karku).
  • Po zdobyciu Licznika Geigera, zmiana broni do walki wręcz może skutkować zawieszeniem gry.
  • Licznik Geigera używany poza misją Nie marnuje, to nie brakuje jest niewidoczny, a podczas chodzenia gracz będzie "ślizgał" się po ziemi. Jest to spowodowane tym, że jego model i animacje są wczytywane tylko i wyłącznie podczas tej misji.