FANDOM

Johnny Gat – jeden z głównych protagonistów występujących w każdej części Saints Row. Jest chłopakiem Aishy. Johnny czerpie wiele radości z mordowania oraz jest bardzo narwany.

Jest w związku z Aishą, która często krytykuje go za brak romantyzmu oraz wysługiwania się protagonistą. Po rozbiciu gangu przez Juliusa i Dexa trafia do celi śmierci za próby zabójstwa szefa policji Troy'a Bradshawa.

Saints Row 2Edytuj

Johnny Gat - Saints Row 2

Johnny Gat w Saints Row 2

Po uratowaniu Gata z sali sądowej wraz z protagonistą odbudowują gang. Podczas wojny z Roninami został przebity kataną na wylot przez Jyunichiego, zabójcę Aishy. Trafił do szpitala, w którym Roninowie znowu próbują go zabić. Tym razem ratuje go protagonista.

Saints Row: The Third Edytuj

DDK is Gat

Johnny Gat w Saints Row The Third

Johnny wraz ze swymi przyjaciółmi na początku trzeciej części gry trafiają w ręce Philipe'a Lorena. By Święci mogli uciec musieli zwrócić uwagę Philipe'a.

W DLC The Trouble With Clones Jimmy Torbitson - szalony fan Świętych - postanowił sklonować zmarłego Johnny'ego jednak eksperyment się nie udał, a klon Gata - nazwany Johnny Tag, większy i silniejszy od pierwowzoru, o wyglądzie brutala - ukrywa swoje spustoszenie w Steelport. Jimmy dzwoni do protagonisty i do Pierce'a, którzy usiłują się z nim dogadać. Po wielu próbach oswajają Taga, udaje się go zaprowadzić do siedziby Świętych. Od tej pory będzie dostępny jako ziom i można będzie po niego zadzwonić.

Saints Row IVEdytuj

Saints-row-4-voice-actors-reveal-johnny-gat-is-back

Johnny Gat w Saints Row IV

Johnny Gat wraca w Saints Row IV. Nasz protagonista dowiaduje się, że Gat żyje jest więziony przez Zinyaka. Po udanym odbiciu mówi nam, że na pokładzie samolotu udało mu się pokonać Phillipe'a później został porwany przez Zinyaka. Twierdzi, że Zinyak uważał go za silnego przeciwnika dlatego postanowił go unicestwić. 

Do Saints Row IV zostało stworzone osobne DLC (nie potrzebujące podstawowej wersji gry) o tytule "Saints Row Gat out of Hell", w którym wcielamy się w Johnnego Gata który wraz z Kinzie Kensington ma za zadanie uratować protagonistę, zesłanego do piekła i zmuszonego do ślubu z córką szatana, Jezebel. 

CiekawostkiEdytuj

  • Pod koniec trzeciej części gry dostajemy możliwość zadzwonienia po nieżyjącego już Johnny'ego. Jest on zombie, lecz nadal będzie nam pomagał w walce.
  • W Saints Row: The Third Gat wystąpił w misji Gangsterzy w Kosmosie mimo, że będzie uznawany za zmarłego.