FANDOM

780316-jessica sr2. large

Jessica Parish

Jessica Parish - postać występująca w Saints Row 2. Dziewczyna Maero, mieszka w Stilwater. Ma rude włosy związane w kitkę i kolczyk pod dolną wargą. Przynależy i ubiera się w kolor Bractwa. Jessica spotkała Maero na koncercie Głodnych Psów. Pochodzi z bogatej rodziny, ale porzuciła wygodne i zamożne życie, by być z Maero.

Saints Row 2Edytuj

Jessica na początku była przyjazna dla Świętych, lecz gdy oni oparzyli twarz Maero chemikaliami umieszczonymi w atramencie do tatuaży, przestała być miła i proponowała swojemu chłopakowi by zniszczył Świętych.

W akcie zemsty Bractwo porwało porucznika Świętych, Carlosa, przyczepiło do ciężarówki i ciągnęło po ulicy. W akcie rozpaczy protagonista jest zmuszony do skrócenia cierpień przyjaciela i dobicie go, gdyż jego obrażenia były zbyt poważne.

Kiedy Jessica jedzie do banku oddać oszczędności Bractwa, dzięki pomocy Shaundi protagonista porywa ją i wsadza do bagażnika jej własnego auta. Aby pomścić Carlosa, bohater jedzie na derby Monster Trucków, gdzie jeździ Maero. Następnie umieszcza auto Jessiki na końcu rzędu aut, które mają być zniszczone. Maero wjeżdża na rampę i wyskakuje lądując prosto na aucie i miażdżąc je. Nie wiedział, że jego dziewczyna jest w środku, a nikt na derbach nie słyszał jej wołania o pomoc. Następnie protagonista wyszedł na środek stadionu bijąc brawa szefowi gangu. Zabiję cię. Tu i teraz... - odpowiedział Maero. Protagonista odpowiedział mu Nie zrobisz tego. Rzucił mu klucze od auta Jessiki, odparł Mam prośbę: Kiedy zajrzysz do bagażnika, pomyśl o tym, że trzeba było mi zaoferować więcej niż 20% i odszedł. Maero podbiegł do auta, otworzył bagażnik i załamał się.

Saints Row: The ThirdEdytuj

W Saints Row: The Third jest mowa o Jessice. Dopiero wtedy dowiadujemy się, że jej nazwisko brzmiało "Parish". Historie Jessiki porusza Cyrus Temple, szef organizacji STAG w jednym z udzielonych wywiadów, by zyskać sympatię Steelport. Temple poruszył temat okrutnego morderstwa Jessici, ale nie wspomniał o jej przynależności do Bractwa.

Opowiem Wam historię o Jessice Parish, dziewczynie ze Stilwater, która uciekła z domu, by być ze swoim chłopakiem-mięśniakiem. Jessica uważała, że jej życie było bardzo słodkie. Do czasu, aż pojawił się gangster, porwał ją, wrzucił do bagażnika auta i śmiał się gdy jej chłopak zgniata ją monster truckiem. Jeżeli Jessica Parish byłaby państwa córką, jak daleko mógłbym się posunąć?

- Cyrus Temple, podczas przemówienia otwierającego temat Inicjatywy STAG.

ang. wersja

"Let me tell you about Jessica Parish, a girl from Stilwater who ran away from home to be with her "tough guy, boyfriend". Jessica thought her life was pretty sweet. Until a "gangbanger" kidnapped her, threw her in the trunk of a car, and laughed as her boyfriend crushed her in a monster truck rally. If Jessica Parish was your daughter, how far would you want "me" to go?"

— Cyrus Temple, during his opening speech about the STAG Initiative.