FANDOM

Donnie - postać występująca w Saints Row i Saints Row 2, należy on do Westside Rollerz, a potem do Bractwa. Donnie jest dobrym mechanikiem, jest on też nieśmiały lecz bardzo zaangażowany w gang.

Saints RowEdytuj

Donnie - Saints Row

Donnie w Saints Row

Donnie po raz pierwszy pojawia się jako mechanik u swojego przyjaciela, Josepha Price'a. Należy do Westside Rollerz. Zakochał się w Lin, która nie odwzajemniała jego uczuć. Został on przez nią wykorzystany by dostać się bliżej Price'a, pracowała bowiem dla Świętych. Lin zostaje zdemaskowana, przywiązana do krzesła i zmuszona, by zadzwonić do protagonisty. Protagonista przyjeżdża do miejsca pobytu Lin, zabija wszystkich Rollerz i dociera do Lin. Tam zostaje mocno uderzony w głowę przez jednego z ich członków i traci przytomność. Budzi się w bagażniku Voxela należącego do Lin wraz z jego właścicielką. Tam William Sharp zwołuje Donniego. Pokazuje mu Lin w bagażniku. Donnie, listen to me, I swear to god- (pol. Donnie, posłuchaj mnie, przysięgam na Boga-). Nie zdążyła powiedzieć tych słów. Została postrzelona. Donnie się wściekł. Sharp powiedział mu, żeby się uspokoił. Wyjaśnił Donniemu, dlaczego to zrobił. Poprosił go, aby pomógł mu w wrzucaniu auta do oceanu. Donnie chwilę mu pomagał, jednak po tym wsiadł do auta i odjechał.

Saints Row 2Edytuj

Donnie - Saints Row 2

Donnie w Saints Row 2

Donnie jest mechanikiem samochodowym w Bractwie, po walce z protagonistą mówi mu gdzie Bractwo zabrało

Carlosa. Gdy siedziba Bractwa jest atakowana przez Świętych, Donnie pomógł uciec szefowi swojego gangu - Maero. Szef uciekł lecz Donniego już więcej nie widziano.

CiekawostkiEdytuj

  • W Saints Row 2 na aucie Donniego widnieje napis "Memoria in aeterna" co znaczy z łac. "W wiecznej pamięci" to ukłon w stronę Lin.