FANDOM

780290-carlos large

Carlos w Saints Row 2

Carlos Mendoza - postać występująca w Saints Row 2. Członek gangu Świętych z Trzeciej Ulicy.

HistoriaEdytuj

Carlos na początku przesiaduje w zakładzie karnym Stilwater. Dał się pchnąć nożem, aby przewieziono go do sali medycznej, by zobaczyć słynnego członka Świętych, którego bez większych przeszkód udaje się namówić na ucieczkę z więzienia.

Carlos przyłącza się do Świętych w tym samym czasie co Shaundi i Pierce. Jest z natury lekkim nieudacznikiem, lecz bardzo się stara zaistnieć w oczach przyjaciół. Niestety, gdy z naszym protagonistą wypowiadają wojnę przeciw Bractwu i jego szefowi, Maero, okaleczając go radioaktywnymi odpadami, Bractwo przysięga zemstę. W ramach wyrównania rachunków Bractwo porywa Carlosa i przyczepia go łańcuchem do zderzaka ciężarówki. Protagonista rusza w pościg za porywaczami, ale gdy udaje mu się zatrzymać auto Carlos jest w opłakanym stanie. Ciągnięty po asfalcie za ciężarówką wyciągnęło z niego życie, nie miał siły mówić i był okropnie poraniony. Nasz bohater próbuje go odczepić od zderzaka, lecz na darmo. Protagonista, nie mogąc patrzeć na cierpienia kumpla, wyjmuje pistolet. Carlos potakuje głową, po czym Protagonista oddaje strzał prosto w jego głowę.

CiekawostkiEdytuj

  • Po misji Czerwony Asfalt, gdy zadzwonimy pod numer 555 5966 (Eye for an Eye) odezwie się głos zombie mówiący BRAAAAINS (pol. mózgi). Po tym Zombie Carlos zostanie naszym ziomalem. Co ciekawe, to samo się dzieje w przypadku Lin w Saints Row.
  • Mimo, iż Carlos umarł to nadal możemy do niego, nieżyjącego zadzwonić. Będzie zombie, ale będzie nam pomagał w walce.