FANDOM

Aisha - dziewczyna Johnny'ego Gata. Pojawiała się w Saints Row, Saints Row 2. Była wyśmienitą piosenkarką co utorowało jej drogę do obiecującej kariery w branży muzycznej. Aisha wydała dwie płyty, debiutancki album Evarice i The Other Six, który zrodził przeboje Bounce Like Me Checks, LeEve The Ho i Don't Fuck Me Like I'm Your Wife.

Saints RowEdytuj

Aisha - Saints Row

Aisha w Saints Row

Aisha śpiewała dla firmy Kingdom Come Records, która była pod władaniem  Vice Kings. Aisha była zastraszona i wykorzystywana, próbowała odejść z branży muzycznej z pomocą swojego chłopaka Johnny'ego Gata. Johnny zaplanował upozorowanie śmierci Aishy ale jak przystało na Johnny'ego przewidywał on wysadzenie całego budynku Kingdom Come Records. Aisha miała młodszą siostrę, którą z Vice Kings uratował nasz protagonista. Dziewczyna miała zostać prawdopodobnie zabrana do burdelu tak jak inni, którzy byli ofiarami handlu ludźmi. Po upozorowanej śmierci Aishy, Benjamin King i Warren Williams wydali pamiątkowy album aat this shit up. Zestaw ten nazywał się "Lazarus Girl" i zawierał oba albumy, płytę CD z niewydanymi wcześniej utworami studyjnymi i t-shirt.

Saints Row 2Edytuj

Aisha SR2

Aisha w Saints Row 2

Gdy protagonista i Carlos uciekli z więzienia Stilwater, bohater udał się do Johnny'ego Gata i jego dziewczyny Aishy, oboje chętnie przyjęli wizytę członka Świętych, lecz Aisha nie była pewna odnowienia gangu Świętych, bała się o Johnnego, nie pozwoliła też na zrobienie u nich w domu siedziby gangu. Gdy konflikt z Roninami się zaostrzał, szef gangu, Shogo Akuji rozkazał Jyunichiemu, porucznikowi włamać się do domu Gata i zabić parę wraz z protagonistą. Atak nie do końca się powiódł, lecz w jego wyniku zginęła Aisha, przecięta kataną Jyunichiego a Johnny Gat został przez niego ciężko ranny w efekcie czego protagonista musiał szybko zawieźć go do szpitala. W trakcie pogrzebu Aishy przybyli Roninowie wraz z Shogo na czele i zaczęli ostrzeliwać tłum, jednak gang sobie z nimi poradził, a Johnny i protagonista pogrzebali go żywcem.

Saints Row :The ThirdEdytuj

W dodatku DLC Trouble With Clones, gdy Jimmy Torbitson stworzył klony Gata, Taga, by ten nie czuł się samotny stworzył też klony Aishy tzw. Brutellę, zginęły one jednak przez atak policji.

CiekawostkiEdytuj

Saints Row 2Edytuj

  • W filmie wprowadzającym jeden ze strażników więziennych twierdzi, że jego córka cały czas słucha albumów Aishy, drugi ze to dziwi się, że wydaje sporo albumów jak na trupa.
  • Plakaty płyt Aishy można zobaczyć w wielu miejscach w Stilwater, a także w jej domu podczas przerywników.

Saints Row The ThirdEdytuj

  • W radio pojawiają się czasem ogłoszenie o nadchodzącym filmie o Aishy i Johnnym, także o upozorowaniu jej śmierci.
  • Po ukończeniu DLC Trouble With Clones możemy zadzwonić po pomoc do Brutelli.